Trad Talk Forums banner
21 - 40 of 45 Posts
Neopreen duiklaarzen van Amazon. Ik gebruik ze met neopreen sokken, Gortex sokken of heupwaders. Het zijn nog steeds de beste laarzen voor stil jagen/sluipen die ik heb gevonden, omdat ze erg stil en comfortabel zijn in het bos. Ik gebruik ze meestal niet in bergachtig rotsachtig terrein, maar ik heb het gedaan en het overleefd. Mijn enkels worden moe als ik ze de hele dag draag.
Veel jongens gebruiken duikerschoenen in de Everglades.

Neopreen duiklaarzen van Amazon. Ik gebruik ze met neopreen sokken, Gortex sokken of heupwaders. Het zijn nog steeds de beste laarzen voor stil jagen/sluipen die ik heb gevonden, omdat ze erg stil en comfortabel zijn in het bos. Ik gebruik ze meestal niet in bergachtig rotsachtig terrein, maar ik heb het gedaan en het overleefd. Mijn enkels worden moe als ik ze de hele dag draag.
Ik heb deze route ook overwogen!

'
'
THOROGOOD LAARZEN
'
Image

'
Image

Voordat ik de Maine Hunting Shoes kreeg, droeg ik SealSkin waterdichte sokken en barefoot hardloopschoenen. Voeten werden moe en ik was me bewust van cactussen.

Foto van mijn neopreen duiklaarzen met Chota Hippies.

Attachments

Zijn ze waterdicht met de hippers? Of voorkomen de hippers alleen dat lifters in de laarzen komen?
De Hippers zijn heupwaders, dus ze zijn volledig waterdicht. De mijne worden oud, dus ze lekken, maar ik gebruik ze alleen om beekjes over te steken, dus dat is oké. De neopreen laarzen zijn strak genoeg dat er niet veel water binnenkomt. Ik heb ze twee maten groter dan normaal besteld voor een goede pasvorm met waders of dikke sokken. Helaas denk ik niet dat ze Hippers meer verkopen, ik weet het niet zeker. Maar er zijn andere stockingfoot waders die je kunt kopen, dan rol je ze gewoon naar beneden en zet je ze vast met een klittenband. Stockingfoot heupwaders werken ook erg goed als regenbroeken, dan rol je ze gewoon naar beneden als je ze niet nodig hebt.

Ik draag de hele jachtseizoen hoge Dryshod Arctic Storm laarzen. Ze zouden goed moeten zijn tot -50.

Ik ben nog niet gaan jagen als het nog mooi weer was, dus ik weet niet zeker wat ik dit jaar zal dragen tijdens het boogschieten. Ik wilde gewoon sneakers dragen, maar de teken zijn dit jaar echt erg. Ik zal waarschijnlijk gewone rubberen laarzen dragen.
Spray je kleding in met permethrin (allemaal, inclusief sokken en ondergoed). Spray ook in je broekspijpen tot aan de knie. Geen teken. Het is ongevaarlijk voor zoogdieren (en ook voor jou! 😬

Spray uw kleding in met permethrin (allemaal, inclusief sokken en ondergoed.) Spray ook in uw broekspijpen tot aan de knie. Geen teken. Het is ongevaarlijk voor zoogdieren (en ook voor u! 😬
Permethrin is moeilijk te verkrijgen in Canada. De regering beveelt het aan voor iedereen die risico loopt op de ziekte van Lyme, en het is goedgekeurd voor gebruik op militaire kleding. Maar het is ook illegaal om permethrin of met permethrin behandelde producten in Canada te importeren of te produceren.
Het lijkt ook goedgekeurd te zijn voor gebruik bij paarden. Ik hoop dat ik wat van de paardenpermethrin bij de lokale voerwinkel kan krijgen, maar ik houd mijn adem niet in.

We hebben een paar zeer hoge en schone, rechte lindenbomen in ons bos. Met mijn Widow maker klimboomstandaarden waren ze perfect, behalve dat ik daar eenmaal boven niets had om me aan vast te houden. Een kerel bouwde een illegale boomstandaard en bereikte deze met behulp van lijnuitrusting. Hij maakte lawaai toen hij door het bos kwam, maar was verrassend efficiënt om die boom in te komen.
Ik hoop dat die mocs spijkerzolen hebben, ze kunnen erg glad worden...
Gummi rubberen zolen met patroon, maar op droge eikenbladeren ben ik het snelste ding bergafwaarts in het bos. Ik ben veel stiller als ik niet val. Niet zozeer het gedreun van mij die de grond raakt, het volume komt van mijn operistische bariton-tenorstem en de tirade van voluit scheldende woorden als ik weer opsta.

Ik heb een 25 jaar oude? Ik denk - Danner set zoals Hawkeye II en ze worden rafelig. Echt goed. Heb een soortgelijke set RED WINGs 8-10 jaar geleden als backup gekregen en ze zijn ook geweldig.

• Like
Reactions: Grizz67
  • Like
Reactions: Grizz67
21 - 40 of 45 Posts