Nieuw in traditioneel boogschieten en ik heb deze Hoyt Pro medalist recurve boog. Ik vroeg me af of iemand me kon vertellen wat het doel is van dit rode lipje dat op de riser is gemonteerd.
ik heb wat gewichtsproblemen omdat mijn boogarm, ik heb een lichte boog nodig en ik schiet op de traditionele manier, zo min mogelijk accessoires als het mogelijk is.Je hebt de riser gewichten en een stabilisator nodig voor je Hoyt. Ik herinner me dat ik in de jaren 70 wegzwijmelde bij de Hoyt targetbogen, ze zijn het summum van houten targetbogen.
Hallo, ik heb deze boog net gekregen. Zo nieuw in het lange boogschieten. Een voor de hand liggende vergelijking voor jezelf. Die kleine plastic klepjes vlakbij het logo. 'Is dit waar de pijlschaft rust om te schieten?' Proost.Nieuw in traditioneel boogschieten en ik heb deze Hoyt Pro medalist recurve boog. Ik vroeg me af of iemand me kon vertellen wat het doel is van dit rode lipje dat op de riser is gemonteerd. View attachment 53154
Voorbereiding niet gluren..Hallo, ik heb net deze boog gekregen. Dus nieuw in het lange boogschieten. Een voor de hand liggende vergelijking voor jezelf. Die kleine plastic klepjes vlakbij het logo. 'Is dit waar de pijlschaft rust om te schieten?' Proost.