Trad Talk Forums banner

Porady dotyczące rozmiaru zakładki Barebow

848 views 13 replies 10 participants last post by  ledflight  
#1 ·
Cześć, jestem stosunkowo nowy w łucznictwie i niedawno kupiłem swój pierwszy łuk ze wszystkimi różnymi dodatkami i akcesoriami do strzelania z łuku gołego. Jedyną rzeczą, z którą wydawałem się zmagać, jest znalezienie zakładki, która pasowałaby do mojej dłoni/palców.

Szerokość moich 3 palców wynosi nieco ponad 2 cale, a długość mojego środkowego palca wynosi 3 3/8 cala (irytująco długie palce i smukłe dłonie!)

Przyglądałem się zakładce Black Widow 3 Under, ale wydają się reklamować tylko szerokość, a nie długość?

Wszelkie sugestie byłyby bardzo mile widziane!

#3 ·
Interesujące. Widzę, że wiele kart można przyciąć pod względem długości, ale nie szerokości.
Jeśli to pomoże, mogę powiedzieć, że mój środkowy palec ma około 3 cali, a ja używam gingerninja w rozmiarze medium i ma 2 3/8 cala długości. Prawdopodobnie możesz skontaktować się z Black Widow i poprosić o rozmiar.

#6 ·
Właściwie podobało mi się Black Widow Calf Hair ze względu na odczucia, płynne uwalnianie i bardzo krótki czas docierania. Kupiłem je dla początkujących, kiedy można je było dostać za nieco ponad 10 dolarów. Szybko się jednak zużywają. Podobnie jak CM, uważam, że ich Super Leather jest zbyt gruby.

Ostatnio znalazłem kilka zakładek Black Mamba Archery na sprzedaż na EBay za 20 dolarów i kupiłem 2 z nich, myśląc, że w najgorszym przypadku mógłbym użyć cordovanu do mojego Yosta. To wysokiej jakości Cordovan, fajny system palcowy i przycinasz długość i szerokość. Wystrzeliłem 1 i dałem go uczniowi. Zatrzymuję drugiego BMA...

Moja codzienna zakładka to Yost w małym rozmiarze (mam normalny rozmiar dłoni). Uważam, że lubię, gdy moje zakładki nie są zbyt duże - bardziej kompaktowe odczucie.

#9 ·